Diàleg telepàtic










Estic escoltant cada gota com cau

Ens han deixat el matí per nosaltres

I, de sobte, el núvol ha plorat de cop.

Si, ha deixat caure tot el pes que aguantava.

Com nosaltres, quan portem a sobre alguna cosa.

Estic ara, enmig de la verdor,

Un altre cop, escoltant, com ocellets canten

I, a la vegada, recordant, tot passeig que faig al teu costat.


Desordre de la meva ànima que et porta la marea mar endins.

Marea són aquells que em rodegen i em passen els dits pels cabells fins.

Témer s'ha de témer a perdre's sota el forat de l'oblit

Estima s'ha de tenir als cubs que em rodegen tan a prop que els tocaria amb els dits

Els mateixos dits que toquen la meva cabellera

Els mateixos que coneixen de l'oblit...


Porta'm sota la pell i els ossos, l'ànima ficada ben endins


Escrit per Figura Oculta S i ZzzA

Comentarios